STOP vyhoření pro firmy

STOP VYHOŘENÍ
PEDAGOGŮ

STOP VYHOŘENÍ

PEDAGOGŮ

Terapeutický workshop pro pedagogické pracovníky.

STOP vyhoření pro firmy

Tipnu si …

celodenní práce s lidmi

ČŠI Vám do kritérií hodnocení podmínek, průběhu
a výsledků vzdělávání přidává

2.2 Vedení školy aktivně vytváří zdravé školní klima – pečuje o vztahy mezi pedagogy, žáky i vzájemné vztahy mezi pedagogy, žáky i jejich rodiči a o vzájemnou spolupráci všech aktérů

Doporučení pro podporu pozitivního klimatu školy

Nejdůležitější

  • Stanovte priority v oblasti rozvoje pozitivního klimatu školy a těm se systematicky a dlouhodobě věnujte (proměny školního klimatu jsou velmi dlouhodobé procesy).

Důležitá

  • ​Vytvářejte podmínky pro rozvoj respektující a efektivní komunikace s rodiči, žáky i v rámci pedagogického sboru.
  • ​Usilujte o nastolení důvěry mezi všemi účastníky vzdělávání, podporujte spolupráci na všech úrovních a pečujte o bezpečí, které je základní podmínkou učení.

Doporučení pro podporu spolupráce pedagogů

Nejdůležitější

  • Zapojte pedagogy do plánování rozvoje školy zejména v oblasti podmínek pro vzdělávání (materiální, organizační, vybavení, využití prostor atd.)

Důležitá

  • ​Vytvářejte pedagogům podmínky pro sdílení svých zkušeností, inspirací a plánů i konkrétní spolupráci (vhodné prostory navozující přátelské prostředí a příjemnou atmosféru i vhodný čas).
  • ​Systematicky vytvářejte podmínky pro další vzdělávání všech pedagogů se zaměřením na jejich osobnostní a sociální rozvoj v tématech týkajících se efektivní komunikace, vzájemného poskytování zpětné vazby apod. Využijte možností interního i externího mentoringu, koučinku, supervize a dalších forem kolegiální podpory

Bezva, ale jak to udělat co nejefektivněji a prakticky?

Workshopem v rámci DVPP.

Dokážu si představit, že …

Toužíte po klidu.

Už víte, co v životě nechcete a co si naopak zasloužíte.

Jste připraven/a to změnit, jen…

Kdyby to někdo zařídil za vás…

Převést tuhle představu do praxe není jednoduché,
ale umím to!

Není to klasické školení,
tak v čem je to jiné?

Při workshopu

Každý pedagogický pracovník si nastaví nový plán
svého fungování a přístupu k práci.

Pro vybrané zaměstnance je navíc možnost domluvit samostatné měření mozkových vln přístrojem EEG Neurofeedback,

kde zjistí svůj brain-fitness index, tedy v jaké celkové kondici je mozek (úroveň stresu, poruchy soustředění, spánku, kognitivity, atd.).

Kde a kdy to můžete změnit?

Vyplňte mi na sebe kontaktní údaje.

Jakmile budu moci, zavolám, nebo napíšu.

Domluvíme si termín, kdy vám všechno představím, vysvětlím
a vyzkoušíte si na vlastní kůži, jak pracuji a co umím.

Kdo jsem?

Petra Julia Vogelová

Jsem vyhlášenou osobností ve svém oboru,
lektorkou a neuroterapeutkou specializovanou na podvědomou mysl.

google hodnoceni_prověřená společnost

PRACUJI

s vyhledávanými a vědecky ověřenými metodami, jako PSYCH-K® (známá díky Dr. Bruce Liptonovi), Emoční kód® (Dr. Bradley Nelson), Léčebný kód® (Dr. Alexander Loyd), využívám poznatků leadrů v oblasti práce s podvědomím – Joseph Marphy, John Kehoe, Noah St. John, Roman Fad a další, zároveň pracuji na výzkumu a realizaci dalších funkčních možností pro práci s mozkem.

DOKÁŽI

posluchačům laskavě zprostředkovat příčiny jejich problému v sobě samých do hloubky a také jim ukázat, jak je odstranit.

POUŽÍVÁM

k tomu jak individuální, tak skupinová setkání, na kterých učím lidi, jak pracovat sami se sebou pomocí hlubokých, jednoduchých a efektivních technik.

„ Mým posláním je ukazovat lidem, co je brzdí v tom, aby žili radostně a v lehkosti
a měnit to skrze hluboký prožitek k dosažení osobních vizí. “

Jak to probíhá?

Za tím, co dělám, si 100% stojím,
takže pokud budete nespokojená/ý,
vrátím vám peníze. Všechny!

záruka kvality

Naplánujeme další kroky k tomu,
aby vaši učitelé vzkvétali
a byl/a jste tam, kde chcete být.

Jaké jsou reference lidí,
kteří už to vyzkoušeli?

Jaké jsou reference lidí, kteří už to vyzkoušeli?

„Zajímavá zkušenost, nové poznatky a zajímavé informace. Nejvíc oceňuji dostatek času a prostoru, klidný přístup.“
Adéla
„Moc se mi workshop líbil, přesně takový den jsem teď potřebovala. Zatím „to“ stále dojíždí, ale už teď cítím úlevu.“
Aneta
„Vřele doporučuji. Bylo to vynikající, velmi oceňuji upřímnost, profesionalitu a pomoc.“
Jana
„Jsem nad míru spokojená. Peťula má můj obdiv za to, jak k práci přistupuje a jak ji zvládá. Veliké nasazení, obětavost, okamžité reakce na naše potřeby. Úžasné prostředí, výborné prostory k práci. Kolektiv byl úžasný a každý obohatil můj život.“
Naďa
„Zúčastnila jsem se semináře Petry Julie ... a byla jsem nadšená! Nějak nemám, co bych si představovala jinak. Sešla se moc příjemná a podporující skupina. Petra Julia je úžasná, milá, podporující, neuvěřitelně trpělivá, empatická, laskavá, krásná bytost, která ví, co dělá a umí to předávat dál. Nechci, aby toto všechno vyznělo jako snůška superlativů - ale takhle jsem to opravdu vnímala a ze semináře čerpám dál, často na ten společně strávený čas vzpomenu. Moc děkuji, Monika“
Monika
„Nejvíc si cením vzdělanosti v oboru, širokou škálu technik, lidský přístup a hezké techniky. Celkově přínosné.“
Iveta
„Velmi dobře připravený kurz, přímo na míru účastníků. Kombinace různých směrů a zaměření, včetně praktického nácviku.“
Zuzka
„Workshop mi přinesl spoustu poznatků, které uplatním v zaměstnání i v osobním životě. Oceňuji toto téma a byl jsem spokojen.“
Vladimír
„Byla jsem na letním setkání. Prostředí i lidé na kurzu byli velmi milí. Ocenila jsem citlivý a profesionální přístup Petry Julie. Ve svém osobním životě cítím velký posun. Děkuji.“
Hanka H.
„Jsem ohromně spokojen, Péťa mi velice pomohla a díky její ochotě a psych k se mi změnil život, hodnotím 5 z 5 hvězdiček.“
Tonny
„Ještě jsem nebyla na tak milém semináři. Nedokážu si představit, že by tvá péče mohla být ještě lepší. Všechno bylo perfektní. Cítila jsem absolutní pocit bezpečí a důvěry, opečování. Moc děkuji.“
Ivana

Možná vám teď běží hlavou . . .

Možná vám teď běží hlavou

Má odpověď?

Víc, než si myslíte. Máte pravdu, lidi kolem vás nevyměním, ale co Vám mohu pomoci změnit je jejich pohled na to, jak svou práci vnímají. Jestli vás vysosávají a Vy se akorát těšíte do klidu, nebo jestli vytvoříme pohodovou atmosféru, kde to běží jak má a zaměstnanci se na vás usmívají – a ne proto, že jste říďa.

S tím pomoct můžu.

Už po prvním workshopu to poznáte.

jak svou práci vnímají

S tím vám pomoci mohu.

Představte si, že . . .

Představte si, že

A Váš učitelský sbor v tom pojede s vámi.

Je to pro vás, jestli . . .

Je to pro vás, jestli

Je nejvyšší čas to změnit!
Je nejvyšší čas to změnit!

Je nejvyšší čas to změnit!